Általános szerződési feltételek
A jelen ÁSZF tartalmazza a WWW.PATIKAKELLEK.HU (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
A Webáruház címe:
2490 Pusztaszabolcs, Béke u. 84/1.
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: TREB-INVEST BT.
Székhely címe: 2490 Pusztaszabolcs, Béke u. 84/1.
Cégjegyzékszám: 07-06-011031
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 21321919-2-07
Bankszámlaszám : 11600006-00000000-79599274
Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:
Cím: 2490 Pusztaszabolcs, Béke u. 84/1.
Telefon: 06 25 271-577
E-mail: patikakellek1@gmail.com
Nyitva tartása: hétfő-péntek 08:00-06:00
Az általános szerződési feltételek elfogadása
- A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
A megrendelés lépései:
- A regisztráció menete
2. A kosár használata
3. A megrendelés összeállítása
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása
Az adásvételi szerződés létrejötte:
- Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
A termék lényeges tulajdonságai
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
Árak
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás költségeit,
Kiszállítás, személyes átvétel
- A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
Szállítási díjak:
Súly | Nettó ár (Ft) | Bruttó ár (Ft) | Megjegyzés |
0-5 kg | 2 066 | 2 624 | |
5-10 Kg | 2 581 | 3 278 | |
10-15 kg | 3 063 | 3 890 | |
15-20 kg | 3 637 | 4 619 | |
20-25 kg | 3 974 | 5 047 | |
25-30 kg | 4 307 | 5 470 | |
30-40 kg | 4 640 | 5 893 | |
40-50 kg | 5 701 | 7 240 | |
50-60 kg | 6 881 | 8 739 | |
60-70 kg | 7 759 | 9 854 | |
70-80 kg | 8 638 | 10 970 | |
80-90 kg | 9 819 | 12 470 | |
90-100 kg | 10 696 | 13 584 | |
1 raklap | 16 035 | 20 364 | 0-300 kg-ig |
Lehetséges fizetési módok
- Személyesen, készpénzben az áru átvételvételekor, vagy a futárnál (utánvétel)
2. Banki átutalás
Elállási jog
Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.
Elállási nyilatkozatminta
Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta, kiegészítve a vállalkozás adataival.
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
- Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.….
Mellékletek: