Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a WWW.PATIKAKELLEK.HU  (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe:

2490 Pusztaszabolcs, Béke u. 84/1.

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév:  TREB-INVEST BT.
Székhely címe:   2490 Pusztaszabolcs, Béke u. 84/1.
Cégjegyzékszám:       07-06-011031
Nyilvántartást vezető cégbíróság:   Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága
Adószám:  21321919-2-07
Bankszámlaszám : 11600006-00000000-79599274

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:

Cím:  2490 Pusztaszabolcs, Béke u. 84/1.
Telefon:   06 25 271-577
E-mail:  patikakellek1@gmail.com
Nyitva tartása:  hétfő-péntek  08:00-06:00

Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
    2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:

  1. A regisztráció menete
    2. A kosár használata
    3. A megrendelés összeállítása
    4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
    5. A megrendelés elküldése
    6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:

  1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
    2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
    3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás költségeit,

Kiszállítás, személyes átvétel

  1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
    2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
    3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Szállítási díjak:

Súly Nettó ár (Ft) Bruttó ár (Ft) Megjegyzés
0-5 kg     2 066      2 624  
5-10 Kg     2 581      3 278  
10-15 kg     3 063      3 890  
15-20 kg     3 637      4 619  
20-25 kg     3 974      5 047  
25-30 kg     4 307      5 470  
30-40 kg     4 640      5 893  
40-50 kg     5 701      7 240  
50-60 kg     6 881      8 739  
60-70 kg     7 759      9 854  
70-80 kg     8 638    10 970  
80-90 kg     9 819    12 470  
90-100 kg   10 696    13 584  
1 raklap   16 035    20 364 0-300 kg-ig

Lehetséges fizetési módok

  1. Személyesen, készpénzben az áru átvételvételekor, vagy a futárnál (utánvétel)
    2. Banki átutalás

Elállási jog

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

Elállási nyilatkozatminta

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta, kiegészítve a vállalkozás adataival.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

  1. Személyes bejelentés
    A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
    tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
    – a vásárló nevét, címét,
    – a termék megnevezését, vételárát,
    – a vásárlás időpontját,
    – a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
    – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
    – a kifogás rendezésének módját.
    Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
    A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

    2. Írásban történő bejelentés
    A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
    Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
    – a termék megnevezését, vételárát,
    – a vásárlás időpontját,
    – a hiba bejelentésének időpontját,
    – a hiba leírását,
    – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

    ….

Mellékletek: